Karbon yönetimi süreçlerini hayata geçiren şirketler, hem çevresel etkilerini azaltır hem de rekabetçi iş ortamında uzun vadeli başarı ve sürdürülebilirlik avantajı elde ederler.
Kurumsal faaliyetler, ürünler veya hizmetlerin yüksek karbon salımına neden olması, şirketleri süreçlerini gözden geçirerek düşük karbonlu yaklaşımlara yönelmeye teşvik etmiştir. Kurumsal karbon ayak izi, bir organizasyonun içindeki tüm faaliyetlerden kaynaklanan emisyonları kapsar. Bu faaliyetler arasında
Karbon yönetimi süreçlerini hayata geçiren şirketler, hem çevresel etkilerini azaltır hem de rekabetçi iş ortamında uzun vadeli başarı ve sürdürülebilirlik avantajı elde ederler.
Karbon yönetimi, organizasyonların mevcut durum analizini yaparak veri izleme ve hesaplama süreçleriyle başlar. Bu analizlerin ardından şirketler
Küresel iklim değişikliği, günümüzün en acil ve önemli çevre sorunlarından biridir. Şirketler, karbon ayak izini hesaplayarak
Karbon-nötr olmak isteyen kuruluşlar:
Bu yaklaşım, şirketlerin sürdürülebilir büyüme hedeflerine katkıda bulunurken çevresel sorumluluklarını yerine getirmelerini sağlar.